۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۴

در دیداری تدارکاتی؛

پرسپولیس مقابل تیم فوتبال جوانان پیروز شد/ رویارویی مهدوی‌کیا و دایی

پرسپولیس مقابل تیم فوتبال جوانان پیروز شد/ رویارویی مهدوی‌کیا و دایی

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر تیم زیر 19 سال ایران به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر،  تیم های فوتبال پرسپولیس و تیم زیر 19 سال ایران عصر امروز شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه  3 بر صفر به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید. فرزاد حاتمی (68) توپ برگشتی پنالتی را به گل اول پرسپولیس تبدیل کرد و در دقیقه 78 هم مجتبی مقتدایی به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد. فرزاد حاتمی در ثانیه پایانی بازی گل دوم خود و سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در این بازی که از ساعت 15 و در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد در نیمه نخست برای تیم پرسپولیس رضا محمدی، رضا نورمحمدی، حمید علی عسگر، قاسم دهنوی، محمد حسین کنعانی، مهدی الحائی، محمد نوری، میلاد کمندآنی، محمد عباس زاده و فرزاد حاتمی به میدان رفتند. همچنین مهدی امینی، سید مصطفی هاشمی ، مجید حسینی ، محمد بازاج، یوسف سیدی، مبین عزتی، میثم جودکی، حسن داداشی، محمد روشندل، میلاد سرلک و محمدرضا سلیمانی برای تیم زیر 19 سال ایران در نیمه اول به میدان رفتند.

در ابتدای نیمه دوم مارکو به جای مهدی الحائی به میدان آمد اما 10 دقیقه بعد و پس از مصدومیت رضا نورمحمدی، مهدی الحایی به جای این بازیکن وارد زمین شد. با توجه به این که بازیکنان پرسپولیس بعد از ریکاوری ورزشگاه درفشی فر را ترک کرده بودند این تیم در نیمه دوم هیچ بازیکنی برای فرستادن به میدان نداشت.

همچنین در نیمه دوم برای تیم جوانان مهدی امینی (63 -  میثم لباف) ، سید مجتبی حسینی ، مجتبی مقتدایی، صادق محرمی، میلاد سرلک، سید مصطفی هاشمی ، محمد روشندل، امیرحسین کریمی، یوسف سیدی،  حسن داداشی (50- آرمین سهرابی) و علی فتحیان به میدان رفت.

حواشی دیگر این دیدار را در زیر می خوانید:

* مهدی مهدوی کیا مدیر فنی تیم زیر 19 سال چهره شاخصی بود که در ورزشگاه درفشی فر حضور یافت او پیش از آغاز بازی روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود و با کریم باقری و سایر اعضای کادر فنی پرسپولیس صحبت می کرد.

* حضور چند بانو به عنوان تماشاگر در قسمت مخصوص خبرنگاران از نکات جالب توجه این بازی بود البته آنها خیلی زود ورزشگاه را ترک کردند.

* امید عالیشاه ، پیام صادقیان، محمد حسین کنعانی و یکی دو بازیکن دیگر پرسپولیس پیش از آغاز بازی به سمت علی دوستی مهر و سایر اعضای کادر فنی تیم نوجوانان رفتند و از آنها برای حضور در میدان رخصت گرفتند.

* علی دایی دقایقی بعد از آغاز بازی به زمین آمد و با تمام اعضای کادر فنی زیر 19 سال ایران خوش و بش کرد. او برای دقایقی در کنار مهدوی کیا ایستاد و سپس برای هدایت تیم خود به سمت نیمکت پرسپولیس رفت.

* در جریان نیمه نخست این بازی علی دایی دو بار با فریادهای بلند به عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد. وی بار نخست به شدت حمید علی عسگر را مورد انتقاد قرار داد که فریادهای بلند او توجهات را به خود جلب کرد. نفر بعدی هم محمد عباس زاده بود که به خاطر اشتباهاتش مورد انتقاد سرمربی پرسپولیس قرار گرفت.

* امید عالیشاه بازیکنان مصدوم پرسپولیس هم پیش از آغاز تمرین در کلینیک مرکزی پرسپولیس فیزیوتراپی کرد و پس از اینکه دقایقی بازی را تماشا کرد ورزشگاه را ترک کرد.

* یک پلاکارد  توسط هواداران پرسپولیس روی سکوها با این عنوان که: "فیفا اعلام کرده عدد 6 در انحصار پرسپولیس است و متعلق به 40 میلیون هوادار این تیم" نوشته شده بود.

* بلافاصله بعد از پایان بازی بازیکنان تیم جوانان در میانه زمین حلقه اتحاد تشکیل داده و صلوات فرستادند.

کد خبر 2195410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha